چهارشنبه, 2 آبان 1397
  • En
رو عنوان : در گفتگو با روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران عنوان شد :
عنوان : تشریح اقدامات و فعالیتهای واحدهای زیر مجموعه اداره خدمات كاركنان ملی حفاری
زير عنوان : مسئولین و روسای واحدهای زیر مجموعه اداره خدمات کارکنان شرکت ملی حفاری ایران در گفتگو با روابط عمومی به تشریح عملکرد و فعالیتهای واحدهای خود پرداختند.
تاريخ :
 ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ 
ساعت : ۰:۴۸:۴

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰




در گفتگو با روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران عنوان شد :


تشریح اقدامات و فعالیتهای واحدهای زیر مجموعه اداره خدمات کارکنان ملی حفاری

مسئولین و روسای واحدهای زیر مجموعه اداره خدمات کارکنان شرکت ملی حفاری ایران در گفتگو با روابط عمومی به تشریح عملکرد و فعالیتهای واحدهای خود پرداختند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران رضا زیدانی رئیس امور مسافرت و اسناد خدمات کارکنان در تشریح واحد خود گفت: این واحد از سه بخش امور مسافرت و خدمات پروازی اهواز، امور مسافرت و خدمات پروازی تهران و اسناد و قراردادهای امور مسافرت تشکیل شده است .  

وی با اشاره به اینکه این واحد ارایه خدمات مسافرتی و اسکان مهمانان، ماموران و بیماران شرکتی را برعهده دارد، افزود: در سال 96  در این زمینه در مجموع 15 هزار نفر جابجایی داشتیم و با حدود 520 پرواز چارتر نیز نسبت به اعزام کارکنان اقماری به مناطق عملیاتی و برگشت آنان اقدام گردید

زیدانی در ادامه اظهار کرد: در مدت پیش گفته برای اسکان مسافران پروازی در هتل های طرف قرارداد پنج هزار و 110 اتاق روز تخصیص یافت و این در حالی است که با چند رستوران در اهواز نیز قرارداد داریم .

رئیس امور مسافرت و اسناد خدمات کارکنان گفت: خدمات چارتری از طریق شرکت هواپیمایی کارون صورت می پذیرد و براساس تفاهمنامه از خدمات دهی چند دفتر مسافرتی در اهواز و تهران استفاده به عمل می آید

 وی افزود: امور مربوط به ماموریت های خارج از کشور کارکنان و حضور مهمانان خارجی به ایران نیز توسط واحد اسناد و قرار دادهای امور مسافرت در اهواز صورت می گیرد.

سید حسن حسینی رئیس خدمات اجتماعی با توضیح اینکه عملکرد این واحد در راستای ترویج برنامه های فرهنگی هنری و ارایه فعالیت های اجتماعی در خدمت کارکنان و خانواده های آنان  است، افزود: در بحث رفاهی برنامه ریزی سفرهای سیاحتی، استفاده از مجموعه محمود آباد با هماهنگی و دریافت سهمیه از شرکت ملی نفت ایران تعریف شده است

وی افزود:  در موضوع برنامه های فرهنگی که به مناسبت های مختلف در طی سال محقق می شود از فضاهای مجموعه های فرهنگی رفاهی از جمله تالار اجتماعات مجموعه شماره یک استفاده و از هنرمندان و گروه های فرهنگی هنری استانی و بعضا کشوری دعوت به عمل می آید

حسینی اظهار کرد: برگزاری مراسم فرهنگی در موقعیت اردوگاه های حفاری در مناطق عملیاتی نیر از وظایف این بخش است که هم اکنون از سوی روابط عمومی و پایگاه بسیج مقاومت شرکت پوشش داده می شود .

 رئیس خدمات اجتماعی شرکت گفت: با توجه به اینکه شماری از کارکنان شرکت خاصه اقماری در شهرهای مختلف از جمله اصفهان، شیراز و تهران و همچنین ماهشهر، آبادان، اراک،  مشهد و ، کرمانشاه ساکن هستند با هماهنگی با بخش های خدمات رفاهی و باشگاه های طرف قرار داد، خانواده های این عزیزان نیز به نحوی تحت پوشش خدمات رفاهی و اجتماعی می باشند

وی برپایی نمایشگاه های کتاب، نمایش جدیدترین فیلم های سینمایی در مجموعه فرهنگی رفاهی شماره یک، برنامه ریزی برای استفاده از سالن غذا خوری ویژه خانواده ها، سینما و اتاق های بازی کودکان و توسعه فضای سبز و پارک ویژه کودکان، باغ پرندگان،  و توقفگاه در این مجموعه را بخشی از اقدامات انجام شده یا در دست اقدام با هدف خدمات دهی بیشتر و ایجاد رضایتمندی خانواده های کارکنان برشمرد .

حسینی ایجاد کانال اطلاع رسانی برای ارتباط با خانواده ها را یادآور و افزود: از جمله برنامه های پیش بینی شده در سال جاری پخش مسابقات فوتبال جام جهانی 2018 در سینمای تالار بود که در  جهت ایجاد فضای مفرح و شاد برای خانواده ها صورت گرفت و با استقبال خوبی مواجه گردید

داریوش کرمی رئیس امور مهمانسراهای خدمات کارکنان با اشاره به اینکه در کلانشهر اهواز شش مهمانسرا وجود دارد گفت: سه مهمانسرا اختصاصی مهمانان برون سازمانی شرکت است، دو  مهمانسرا برای متخصصان و کارکنان شاغل در طرح نواحی و یک مهمانسرا مختص امور ورزش و برای اسکان تیم های ورزشی می باشد

وی با بیان اینکه در زمان حاضر ظرفیت مهمانسراهای شرکت 200 تخت است، افزود: در طرح توسعه مهمانسراها  افزایش ظرفیت تا 300 تخت پیش بینی شده و این در شرایطی است که مرمت و نوسازی مهمانسراها هم اکنون در دستور کار و مهمانسرای طرح نواحی در دست بازسازی قرار دارد

کرمی در این زمینه اظهار کرد: بازسازی مهمانسرای طرح نواحی  با هدف ایجاد رفاه بیشتر برای کارکنان اقماری اجرا می شود و تجهیز اتاق ها،  تقویت سیستم سرمایشی، افزایش ظرفیت سالن پذیرایی که با ظرفیت یکصد نفر در زمان حاضر، روزانه پذیرایی از حدود 400 نفر کارکنان اعزامی به مناطق عملیاتی را عهده دار است از جمله برنامه های در دست اجرای این واحد است.

رئیس امور مهمانسراهای خدمات کارکنان ادامه داد: فضا سازی،  زیبا سازی محیط ، ایجاد فضای سبز ،  امکانات ورزشی و ... از جمله  کارهایی است که در چارچوب بازسازی این مهمانسرا که به صورت 24 ساعته خدمات ارایه می دهد اجرا و بخشی از آن انجام شده است

وی گفت: همچنین مهمانسرای 12 واحدی با ظرفیت 60 تخت بیشتر برای اسکان متخصصان  و شرکت کنندگان در دوره های آموزش حین خدمت مورد استفاده قرار می گیرد .

سهیل چهارده چریک سرپرست رستوران های داخلی خدمات کارکنان تعداد رستوران های شرکت را پنج واحد با ظرفیت 300 نفر و بزرگترین آنها را رستوران کارگاه یک عنوان کرد .

وی گفت: رستوران کارون ، 17 هکتاری (برومی)، مدیریت و برومی و عملیات نیز دیگر فضاهایی است که ارایه خدمات به کارکنان را در نوبت کاری به تعداد یک هزار و 400 پرس غذا عهده دار هستند .

 آرش مهمدی سرپرست مجموعه فرهنگی رفاهی شماره یک شرکت با بیان اینکه تالار اجتماعات این مجموعه علاوه بر میزبانی همایش ها و مراسم هایی که از سوی شرکت به مناسبت های مختلف برگزار می شود، گفت: با نظر مدیریت ارشد شرکت این تالار برای برپایی همایش ها در اختیار سایر دستگاه ها نیز قرار می گیرد

وی افزود: این تالار  500 نفر ظرفیت دارد و قرار است در آینده بر اساس برنامه اداره خدمات اجتماعی از آن برای برگزاری کلاس های آموزشی مختلف جهت خانواده ها نیز استفاده شود

مهمدی اظهار کرد: با توجه به اینکه مجموعه فرهنگی رفاهی شماره یک در  سال 1374 مورد بهره برداری قرار گرفته است، اظهار کرد: بازسازی کلی این مجموعه در دستور کار است که با تامین اعتبار، اجرایی خواهد شد

سرپرست مجموعه فرهنگی رفاهی شماره یک شرکت  با اشاره به اینکه سالن غذا خوری تالار اجتماعات نیز پس از بازسازی کامل در اواسط بهمن ماه آغاز بکار مجدد کرد، گفت: ظرفیت این سالن پس از بازسازی از 150  به 300 نفر افزایش و  کلیه تجهیزات و امکانات آن روز آمد گردیده و خدمات دهی آن مختص کارکنان و خانواده های آنان و ادارات مختلف شرکت است .

علیرضا بهادر رئیس امور منازل،  شهرک های سازمانی شرکت را شامل شهرک قائم، یکصد واحدی و  216 واحدی برشمرد و گفت: تعداد واحد های مسکونی آپارتمانی ملکی و استیجاری نیز در سطح شهر است که سر جمع تعداد واحدهای مسکونی شرکت را به حدود یک هزار واحد می رساند

وی افزود: امور منازل در راستای اهداف شرکت  طرحی برای ساخت و ساز یا خرید واحد های مسکونی جدید ندارد و برنامه آتی آن بهسازی و نگهداشت واحدهای موجود است

بهادر اظهار کرد: واگذاری منازل سازمانی از طریق کمیته ای تحت عنوان کمیته مسکن که به صورت دوره ای تشکیل جلسه می دهد صورت می پذیرد و در این کمیته نمایندگان مدیریت ها و بخش های مختلف شرکت حضور دارند .

 رئیس امور منازل گفت: این واگذاری ها بر اساس امتیاز بندی و واجد شرایط بودن با تمرکز روی سمت  های سازمانی  و کلیدی با اولویت بخش عملیات در اختیار کارکنان قرار می گیرد .


نمایش تعداد بازدیدها : 534

بازگشت           چاپ چاپ         

پورتال شرکت ملی حفاری ایران

DOURAN Portal V4.0.4.0

V4.0.4.0